czwartek, 20 sierpnia 2015

Moja motywacja do biegania


Siemka :* 

Postanowiła zrzucić parę kilo i zaczęłam biegać. Wczoraj biegłam drugi raz i kupiłam sobie wszystkie potrzebne do tego rzeczy. Patrząc na nie, coraz bardziej motywuje się do tego żeby ruszyć tyłek! Niestety nadwyrężyłam  mięśnie i będę musiała, zrobić sobie jednodniową przerwę. Co ani trochę nie jest mi na rękę, ponieważ mam słomiany zapał do większości rzeczy. Do tego jeszcze boli mnie gardło :( 
Mam nadzieję, że tym razem nie zrezygnuje!!! 
Trzymajcie Kciuki!!!







8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że nie zrezygnujesz ! :D
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia! ;)
    pommesfritesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w postanowieniu! świetny strój :)

    drianaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki :) pamiętaj jednak żeby mimo wszystko robić sobie przerwę co kilka dni. I dużo się rozciągać! :D

    agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny strój do ćwiczeń zawsze motywuje, dobry pomysł :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam za Ciebie kciuki ;)
    zzapraszam do nas kerrsgirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny topik do ćwiczeń i buty, zapewne to wszystko razem będzie idealnie wyglądało.
    http://mintoffashion.blogspot.com/ - blog o modzie, urodzie , zdrowym stylu życia. Dodatkowo pojawią się na nim stylizacje, ciekawe, kreatywne pomysły dotyczące mody oraz recenzje książek.

    OdpowiedzUsuń