sobota, 7 listopada 2015

RAFAŁ BRZOZOWSKI KIELCE


Wczoraj byłam na super koncercie Rafała Brzozowskiego, który odbył się w Galerii ECHO w Kielcach :) Sama nie robiłam zdjęć, ponieważ stałam nad sceną i przez kolorowe światła nie mogłam zrobić fajnego zdjęcia. Nagrałam może z 3 kilkusekundowe filmiki na pamiątkę, a resztę koncertu uważnie oglądałam. Naprawdę super się bawiłam :) !!!
Próbowałam znaleźć na różnych stronach zdjęcie, które zrobił mi jakiś miły Pan. Specjalnie ładnie się uśmiechnęłam, ale niestety nigdzie jak narazie nie mogę tego zdjęcia znaleźć. Rafał Brzozowski wydawał się bardzo sympatyczny i chyba równie dobrze się z nami bawił. 
Był to mój pierwszy koncert Rafała Brzozowskiego, ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję zobaczyć go na żywo. :)
Na samym dole tego posta, wstawię link do genialnego skrótu tego koncertu :) Miłego oglądania :) 

Na tej stronie możecie znaleźć fajny filmik z koncertu, zapraszam : Relacja z Koncertu (video)

1 komentarz:

  1. Hej, też jestem z CK i zapraszam do siebie :D http://laaatina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń